Luas Leamhcáin (Luas F)
Léargas Ginearálta ar Thionscadal Luas Leamhcáin (Líne F1)
- Taistealóidh Luas Leamhcáin run ó Leamhcán go lár na cathrach trí Lár Baile Ghleann na Life agus Baile Formaid
- Tá líne nua le tógáil ó Leamhcán (Bóthar an Chaisleáin Nua) go hÓsta an Chapaill Dhuibh, áit a nascfar leis an Líne Dhearg í
- Baineann sé úsáid mhaith as an mbonneagar reatha agus freastalaíonn sé ar chónaitheoirí reatha
- Ceanglaítear é leis an Meitreo Thiar agus le Líne Dhearg Luas Iarnród Éadrom – á oibriú cosúil le Luas
- Tógadh bonneagar chun freastal ar fheithiclí níos faide (breis agus 50m ar fad)
- Níl aon stráicí tolláin beartaithe Comhtháthaítear é le cuarsheirbhísí iompair
- Tá an bealach le bheith ar an dromchla Leamhcán go Lár na Cathrach (Sráid na Mainistreach) in 44 nóiméad
- Á sholáthar mar Chomhpháirtíocht Phríobháideach Phoiblí
- Roghanna Indéanta Conaire
- Comhairliúchán Poiblí (Roghanna Bealaigh)
- An Bealach is Dealraithí a Roghnófar
- Dearadh Imlíneach
- Cás Gnó Imlíneach
- Dearadh Tagartha
- An Chéim Reatha
EIS / Obair curtha ar fionraí
- Iarratas ar Ordú Iarnróid
- Soláthar
- Tógáil agus Oibriú
- 10.5km
- 13 stad bheartaithe
- Páirceáil agus Taisteal
- Acomhal le hiarnród agus Luas
- Leamhcán, Gleann na Life agus Baile Formaid á gceangal le lár na cathrach
- Idir-inoibritheach le Luas agus an Meitreo
- Aistir gach 4 nóiméad i rith buaic-amanna
- Toilleadh chun 4,650 duine a iompar i ngach treo san uair
- Breis agus 20 milliún paisinéir sa bhliain
Bhí Líne Luas Leamhcáin i bpleananna an Rialtais ó foilsíodh Platform for Change (2000), agus tá sé á chistiú go páirteach ag an Roinn Iompair, Turasóireachta agus Spóirt.
DÁTA BRONNTA CONARTHA | CONRADH BRONNTA AR | TIONSCADAL PÍOLÓTACH | SAGHAS AN CPP | STÁDAS |
---|---|---|---|---|
Chun teacht ar eolas breise a bhaineann leis an mbóthar seo, déan teagmháil, le do thoil, le Eurolink ar 046 954 2170
Cliceáil anseo, le do thoil, chun teacht ar léarscáil den scéim i bhformáid PDF.
Cliceáil anseo, le do thoil, chun teacht ar Bhróisiúr faoi Eolas ar Dholaí.