Ionaid Seirbhíse Mótarbhealaigh – Tráinse 1

D’fhógair an tÚdarás um Bóithre Náisiúnta i Meán Fómhair 2006 go mbeadh baint dhíreach aige le hionaid seirbhíse ar líne a sholáthar ar mhótarbhealaí agus ar dhébhealaí ardchaighdeáin. Is éard a bhí i gceist le Tráinse 1 de na hionaid seirbhíse Mótarbhealaigh ná trí ionad seirbhíse mótarbhealaigh (ISManna) a thógáil - ar an M1 ó Thuaidh (i ngar do Bhaile an Ghearlánaigh); ar an M1 ó Dheas (i ngar do Lusca); agus ar an M4 (i ngar don Bhóthar Buí) – mar chuid de Thionscadal MSA Thráinse 1. Comhaontaíodh, mar chuid den chonradh, go gcuirfeadh an NRA leis na costais chaipitil atá ar na MSAanna a thógáil, agus bheadh an chuideachta CPP, agus é sin amháin, freagrach as na costais leanúnacha oibrithe agus chothabhála i rith na tréimhse lamháltais 25 bliain. Mar chuid den chonradh, rinneadh foráil go ndéanfadh an chuideachta CPP íocaíochtaí bliantúla íosta frithgheallta scair den ioncam leis an NRA.

D’iontráil an NRA in 2009 isteach sa chonradh CPP le cuibhreannas Superstop (ina raibh Petrogas Group Ltd., Top Oil agus Pierse Group).

 

DÁTA BRONNTA CONARTHACONRADH BRONNTA ARSAGHAS AN CPP CLÁR RIALTAIS STÁDAS
Deireadh Fómhair 2009 Superstop Limited Ionad Seirbhíse Mótarbhealaigh Clár Spreagtha Bonneagair 2012 agus Ag Cur leis an Téarnamh: Infheistíocht Bhonneagair agus Chaipitil 2016-2021 Arna oscailt i nDeireadh Fómhair 2010